helt slut.


Bilden är tagen för ungefär ett år sedan, när jag och min lillasyster var
 i Spanien.

Som rubriken säger, jag är helt slut. 
Har en hel del att göra innan tisdag när jag drar iväg till Egypten. Har inte packat någonting alls. Känner verkligen att jag måste börja. Jaja det blir väl min kväll.
Somsagt var jag i täby c med Frida idag, precis innan hon skulle på träning träffade jag Jack. Sen kom Emmie, Parna, Rebecca och Ramona.

Nu ska jag börja packa om jag inte ska behöva sitta uppe hela natten.
Ha en bra kväll. kyss


Kommentarer
Postat av: maja

svar: haha okej :) va ska du till egypten :o åh fett härligt :D

2010-01-10 @ 19:28:38
URL: http://fastnaglar.blogg.se/
Postat av: Anonym

kommer sakna dej när du åker gumman ;/ <333333

2010-01-10 @ 22:41:00
Postat av: maja

svar: åh jag är avensjuk nu madde :P <3

2010-01-11 @ 17:45:21
URL: http://fastnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0