FRIDA GÄSTBLOGGAR



HEJSAN ALLA MADDES LÄSARE! Nu är Madde och schteker i egypten, så därför skriver jag ett litet inlägg åt henne nu :)
Jag pratade precis med Madde på msn, och hon säger att hon har det fett bra och att det är jättevarmt, medan jag sitter här i otroligt tråkiga och kalla sverige. I skolan hände typ ingenting speciellt, fast när vi skulle gå hem så blev jag, amanda, åsa och adam instängda på toan och satt där i typ en timme och chillade haha.
Menmen, det är nog intressantare att läsa om Maddes liv men jag ville bara meddela att hon lever och har det bra.

puss
/FRIDA

Kommentarer
Postat av: maja

skriiv !! :)

2010-01-27 @ 17:44:52
URL: http://fastnaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0